Joanna Rokicka

Jestem fizjoterapeutką, masażystką, Instruktorem Metody PILATES I i II oraz Trenerem Therapy Fitness. Od kilku lat zachęcam osoby w swoim otoczeniu do prowadzenia zdrowego i aktywnego trybu życia. Na co dzień pracuję z osobami w różnym wieku. Począwszy od przedszkola, gdzie zachęcam najmłodszych do aktywności ruchowej  po przez gry i zabawy, aż po wiek dojrzały prowadząc profilaktykę zdrowotną. Od ponad roku  jestem  związana z klubem fitness Fit LADY w Mińsku Mazowieckim, gdzie prowadzę takie zajęcia jak: gimnastyka lecznicza dla Pań, Pilates Spine- Zdrowy Kręgosłup czy Trening Wyszczuplający. Oraz z klubem  „fitness dla Pań” w Dębem Wielkim, gdzie prowadzę zajęcia Aktywny Senior GIMNASTYKA 60 +, PILATES oraz Fit& SHAPE.

Prywatnie jestem mamą siedmioletniego chłopca, który uwielbia budować roboty.

Zapraszam na moje treningi:

  • Mińsk Mazowiecki w miejskim parku;

Zapraszam na moją stronę facebookową:

https://www.facebook.com/mamy.z.minska.mazowieckiego.i.okolic/

 

Kontakt do mnie: 666-383-349

Zapisz się na zajęcia

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon

Data zajęć

  Czas zajęć Miejsce Uwagi
Poniedziałek  
Wtorek 10.30
amfiteatr przed MDK  Mińsk Mazowiecki

23 maja o godz. 10.30 trening otwarty

Środa  
Czwartek
Piątek   
Sobota
Niedziela

wejście jednorazowe 18zł

karnet FIT 1 (4 wejścia w miesiącu) 55 zł

Przed pierwszym treningiem

1. Przed przystąpieniem do regularnych treningów po porodzie, skonsultuj się ze swoim ginekologiem lub położną. Dotyczy to zwłaszcza porodów przez cesarskie cięcie, uszkodzenia krocza i porodów z różnych powodów powikłanych.

2. Trening rozpoczynaj najlepiej bezpośrednio po karmieniu piersią – wówczas Twoje piersi będą nieco lżejsze, a mleczany, które być może odłożą się w mleku w czasie treningu, zdążą już zostać zmetabolizowane do następnego karmienia.

3. Nie trenuj zbyt intensywnie, zwłaszcza, jeśli w czasie ciąży byłaś mało aktywna lub jeśli BuggyGym to Twój pierwszy kontakt z fitnessem. Słuchaj swojego ciała i stopniowo zwiększaj obciążenie.

4. Do treningu ubieraj się wygodnie i sportowo. Zadbaj o dobrej jakości sportowy stanik, który będzie chronić delikatną skórę piersi przed rozciąganiem i zapewni odciążenie plecom. Zadbaj również o wygodne obuwie sportowe.

5. Pij dużo wody na co dzień, a w czasie treningu staraj się robić krótkie przerwy na kilka łyków wody – to ważne dla równowagi w Twoim ciele i utrzymania laktacji.

6. Nie ulegaj pokusie szybkiego odzyskania figury po ciąży – odżywiaj się zdrowo i trenuj regularnie. Pamiętaj, że na zmiany jakie zaszły w Twoim ciele potrzeba było aż 9 miesięcy! Daj więc sobie czas, a stopniowo i zdrowo odzyskasz formę i zgrabną sylwetkę.

WAŻNE: Zabierz ze sobą wodę, wygodne ubranie, buty i wszystko, czego potrzebuje Twój maluch. Do treningów BuggyGym nie jest potrzebny specjalny wózek!